Tillbakablick

Eftersom jag haft lite bloggtorka... eller egentligen inte - bara inte haft tid faktiskt - så tänkte jag göra en liten tillbakablick! I början på februari fyllde jag år och då brukar vi alltid bjuda på tårta hemma hos oss. Även denna gång beställde jag tårta från Villa Vik som är en trevlig restaurang i utkanten av staden som gör fina bakverk!

   
Det var en choklad toffeetårta  som var jättegod! Max hade med sig sin ambulans som han lekte med i köket.

   
Det var fullt i lägenheten - och fem hundar som höll sams! Jag fick massor av fina blommor och trevlig paket! Bland annat fick jag ett vackert tennarmband av Andreas! Jag använder sällan armband för jag tycker att de är ivägen, de är oftast för stora för mina smala handleder osv. Men detta är så bekvämt och skönt att ha på! Här ser man också min nya hårfärg och min nya tunika! =)

    
Det är svart renskinn och ambandet är ca 23 mm brett. http://www.tenntradssmyckeriet.se/ Här är länken till företaget som gör dom. Man kan måttbeställa och välja precis vad man vill ha! De gör även hundhalsband! Ett litet axplock av mina presenter och blommor! 
    
Härliga Crabtree and Evelyn med lukten Liljekonvalj - lotion och duschgele. Eftersom jag är svag för den marockanska inredningsstilen så blev jag såklart jätteglad för den här fina lyktan. Sen fick jag ett presentkort på tassar och morrhår som har det mesta för hundar - och då köpte jag lite nya leksaker till hundarna.

   
En receptbok med bara soppor!! Fina tulparner i olika färger och nejlikor som jag älskar (de stod i tre veckor!!).

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Åh, vilken fin tårta! Gillar den skarpt!

Gillar lycktan du fick (tja, jag har en likadan om jag ska vara ärlig) och armbandet var jättefint det också.

Jag älskar soppar så en sådan kokbok hade jag blivit glad för! Har du testat något av recepten ännu?

2011-04-17 @ 22:18:18
Postat av: Linnea med hundarna

Ja eller hur! Kommer snart en tårta till på bild! =) JOdå vi har testat några recept faktiskt, vi äter en soppa i veckan och då är det bra med en receptbok! =) Kul att du har en likadan lykta, jag är så förtjust i sådana!

2011-04-17 @ 22:38:00
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0