Söndagsmys

En söndagkväll då Andreas var borta och det kändes tomt passade jag på att ändå försöka ha det lite mysigt här hemma med hundarna. Så jag bakade scones på kvällen, han gillar ändå inte det. Men det blev så gott och jag åt fruktsallad till och drack ett av mina nya teer med exotiska frukter. Underbart gott!

   

Sen var det faktiskt en hel del fina mornar även i februari.

  Fina färger och härligt med ljus på morgonen.

  Jag bröt av en orchidee av misstag, men den fick stå i en äggkopp. Sen köpte jag nya hemgjorda tvålar. Tyvärr har min favorit-tvåleri lagt ner sin verksamhet - men hon tipsade om det här istället:  http://tvaleriet.se/ och hon var jättetrevlig och tvålarna var nästan lika bra som bubbel&skum.


Kommentarer
Postat av: Jeanna

Vilken myskväll! =o)

Härliga vinterbilder, Linnea!

2011-04-17 @ 22:14:24
Postat av: Linnea med hundarna

Ja det var det, jag älskar te och scones med god ost och marmelad! =)

2011-04-17 @ 22:40:42
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Ja, det är så gott, Linnea! Och är sconsen nybakade så är det extra mumma!

2011-04-18 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0