Den första sommarvärmen

Det har varit lite dåligt med uppdateringar här för jag har inte mått bra och varit sjuk. Så det har varken funnits lust eller ork. Vi har haft några fina och varma dagar och det är så skönt. Hundarna har njutit på balkongen och jag har faktiskt ätit fruktost på balkongen en gång. Härligt! Mina frön har grott och plantorna har växt till sig.

    

Hundkex, näva, maskrosor och smörblommor växer det på ängarna härikring. Jag har plockat in och satt i vas - så fint med blommor på köksbordet.

     
  
De klipper en del gräs här, på ont och gott. Tryggare med tanke på fästingarna, men blommor och vackra gräs försvinner från stigen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0