Busarna

Det blev lite andra roliga bilder också när jag skulle ta lite fina bilder på halsbanden.. det blir ju alltid så. Sen passade jag på att fota mina odlingar också.. =)

     
Sigge har en sån rolig uppsyn! Och så ligger han alltid så roligt, viker in frambenen som en katt. Han kan även förflytta sig i den ställning en steg i sidled.

   
Nya blommor har tillkommit! Givetvis fick det bli vita och lila blommor! Persiljan växer jättebra och kan skördas nu. Vaxbönorna tar lite tid på sig men i den ena lådan har de kommit upp hyfsat nu. Zucchinin har börjat få början till små knoppar!

   
Violerna har vuxit... tre storlekar!
Beckan vaktar zucchiniplantan med sin vampyrtand blottad...

   
Sen tröttnade Beckan på att vara fotomodell och hämtade apan... sigge tittade på.

Kommentarer
Postat av: Lina & Co

Ja, det var verkligen kul att se Sigge ligga så med frambenen invikta under sig - har aldrig sett en italienare ligga så innan.. Vintra brukar ligga som en groda, och det ser ju också kul ut, men det har jag sett andra IG:s som gör med. Och som han har ändrats Sigge sedan vi träffades sist! (det märks ju också nu att de trivs bra ihop, han och Beckan - skönt!

2009-07-10 @ 19:33:37
Postat av: veronika

Stefan viker också in frambenen ibland när han ligger ner, ser inte alls skönt ut... Roligt att Sigge gör det med, prfilbilden på Sigge är jättefin, där ser man verkligen att de är syskon :)

2009-07-12 @ 14:18:02
URL: http://stefanitalienskvinthund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0