Lill-busen

Sigge leker gärna med alla små pipdjur vi har här hemma. Beckan försökte få igång Sigge på lek men Sigge har inte riktigt kommit igång än. Utan han leker mest själv! Och sen kan man ju ligga och vila en stund som en kanelbulle på hussses ben. Husse har varit sjuk hela veckan så hundarna har haft sällskap hela dagarna nu när jag varit på jobbet igen. Tyvärr har det varit för kallt för långrundor.... men men... nu töar det igen... jag vill ha minusgrader men inte -10, -5 räcker!

Sigge går lös på långe-Jan pipen i sängen...
    Sen måste man vila lite som en kanelbulle....

Kommentarer
Postat av: Lisa & Arthur

Hej Linnea. Jag måste bara säga att Sigge (stevä) är otroligt lik Arthur! lite större bara :)

Och jag vet hur populära de där pipsakerna är hemma! Och helst på natten, under täcket kommer pipen fram. Och sömnen är borta...

2009-01-09 @ 13:34:45
Postat av: Anna-Viktoria

Nemen vilken liten pluttnos han har!! Herregud va SÖT!! Inte alls så "gäddig" som Bessan är med sin lååånga näsa (för hon ser verkligen ut som en gädda hela hon ^^).

2009-01-13 @ 10:37:53
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0