Kvällens träning

Beckan var som vanligt laddad inför söndagskvällens träning... jag med. Det gick ju så bra sist och den här gången var samma roliga hinderkombination uppställd. Kul tänkte jag - då kan vi träna på den idag med. Beckan var inte träningsfokuserad ikväll. Träningen blev mest lullande, kutande, bajsletande och allmänt otyg.... jag försökte med hindersugsträning med boll.... lättare kombinationer som är lätt och som han tycker är kul, allmänt trickstränande, apportering och gott godis.... Apporteringen gick bra i några minuter och han hämtade bollen så duktigt - jättekul.... sen släppte han bollen och sprang mot en hög längre bort och tog en hästbaja istället och sprang iväg med.. mindre kul... Inte nog med att han nonchalerade mina inkallningsförsök - han störde de andra - märkte revis på en tunnel och ett hopphinder..... han tog iallafall inte någons korv och sprang ärevarv och hoppade hinder med korven rätt ur munnen som han gjorde förra veckan. Nåja - han är ju mattes ögonsten iallafall...

image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0