Äntligen agility bilder

Under vinterna har vi varit med och tränat agility i ett ridhus precis nedanför där vi bor. I söndags hade Malin med sig kameran och vi arrangerade lite hoppbilder med Beckan. Han är jätteduktig - det är jag som behöver tränar brukar jag säga! 

       Beckan gillar de flesta momenten i agilityn men hoppningen är ju hans specialitet. Jag körde höjdhopp med honom i söndag också - han hoppade 70 cm - sen vågade inte jag längre! =O Han bara gled över - hur lätt som helst. 

Sen gillar han tunnlarna jättemkt - och att springa på balansbommen. Gungbrädet går bra nu mer men han kan inte väga över den själv - men han vågar iallafall utan problem. LIggande tunneln går bra ibland men vi får jobba lite mer med det till våren. A-hindret, däcket och långhopp är såklart inga problem heller. Men slalom - speciellt den långa behöver vi också träna extra mkt på. Jag hoppas det blir fler bilder framöver på några fler hinder.


Kommentarer
Postat av: Monkey

good fun (;

2008-02-14 @ 13:40:44
Postat av: Anna mfl...

måste skriva igen...vilket hopp-proffs !!! Ojoj säkert en halvmeter över ju !! ha det bra !

2008-02-14 @ 14:40:04
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder och vad duktig han är, Beckan! En sann hoppare. = ) Kan tänka mig att han tycker det är hur kul som helst med! Förstår att du tycker det är kul att gå dit och att du ser fram emot söndagarna.

Ha det gott, så hörs vi!

Kram, Vintra skickar pussar till Beckan, även om han är lite mer försiktig i sin uppvaktning... ; )

2008-02-15 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0