Mer november nytt

Jag har en del nya grejer att visa här på bloggen nu!

Lite nya band från AJ´s i Karlskrona där jag var idag!  Över förväntan - fler och finare band än vad jag trodde!
 
21. Rött och guld - fint på båda sidor! 32 mm brett - passar till röd eller svart fleece
22. Marinblått - 25 mm brett - passar till marin, grå eller turkos fleece
23. Rött - 25 mm brett - passar till röd eller svart fleece
24. Ljusgrått/blått - 5 cm brett - passar till marin, grå eller svart fleece - samma mönster som det rosa banden nedanför (nr 25)

  
25. Rosa - 5 cm brett - passar till rosa eller svart fleece
26. Turkos och svart - 3,5 cm brett - passar till turkos eller svart fleece

Sen har jag äntligen hittat tyg till täcke som tål regn! Här har jag sytt i svart tyg (har även hittat i rött) med vinterkamoflage på insidan, härlig tjock, grå mudd och grått polyesterband och reflexband baktill. Gummiband är fästade på insidan baktill! 



  Vill du ha ett enklare halsband kan jag göra det också - med poylesterband och fleece i kombination som man vill! 

 Men eftersom jag gillar lite prål så blev det lite dekorativt band iallafall. Det stora ska vara till Morrid som är en collie! Det mindre är till min egen hund Beckham - det är ett gammal halsband som jag fräschat upp med nytt polyesterband i bättre färg (från svart till brunt) och ny fleece. Som nytt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Vilka fina nya band du inskaffat! Och täcket blev ju verkligen kanon! Vi funderar på ett till Vintra, men kanske vill vi prova det täcket du har, som var lite långt, igen... Vill ju att Jon ska få se det på lilltjejen med. = ) Hörs i veckan! Vintra skickar pussar till er!

Kram från Lina

2007-11-25 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0