handgjorda orientaliska hundhalsband

Jag har alltid tyckt om att pyssla, men själva pysslet har förändrats... det har varit smycken, jag har sytt kläder, gjort montage... ritat, målat... men nu gör jag egna hundhalsband på beställning. Det är kul att kunna göra till andra - jag vet hur svårt att det är att få tag i bra och fina halsband som är precis som man vill ha dom.  Jag har redan fått flera beställningar! Här nedan finns bilder på några av de jag gjort! 

Jag gör halsbanden i två modeller, den ena är halvstryp och den andra är en modell som enbart kan användas då hunden är kopplad. Se bilden med de svarta halsbanden. Om man inte vill ha eller behöver halvstryp ochändå alltid har hunden utan halsband ex när den leker med andra hundar är den modellen bra! Själv använder jag halvstryphalsbandet till min hund.

Halsbanden går att få i olika färger, bredder och längder. Jag har nyligen budat hem nya indiska dekorationsband som jag tror blir jättefina till hundhalsband. Jag kommer att lägga ut bilder på dessa så fort jag får hem dom. Jag har dessutom hittat en bra butik som säljer alla möjliga färger och mönster på fleece. Så nu är det fritt fram med önskemål.  Välkommen med din beställning!


Kommentarer
Postat av: Anna, Dino och de andra...

Linnea, jag tänker på din dröm - den är nog viktig för dig att minnas, tänk på den ofta, ofta - du behöver den...

Jag vill skicka en bild på Dino i hans snygga halsband...men jag hittar inte din email här tror jag...
kan du sy till mina Sloughis i läder tror du ?
Ett vanligt som Dinos kommer nog aldrig hålla...
Kram Anna

2007-05-04 @ 14:53:10
URL: http://olgadapolga.dinstudio.se/
Postat av: kathrin Forslin

Hejsan var inne på din sida snygga halsband o selar men var kan jag nå dig för att beställa? Hör av dig
Hälsningar Kathrin

2007-07-21 @ 14:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0