Halsband till salu

Jag har två halsband till salu som inte passar mina hundar, ett sydde jag idag och det blev lite tight för Sigge.. så kan det gå. Och det andra är ett blått halsband som är jättefint - men blått är helt enkelt inte min färg. Info finns även på hemsidan http://www.freewebs.com/thewhitecarnation

  
Halsbanden är vändsydda med fleece på insidan och siden på utsidan, det blå har grått nylonband. De kostar 200 kr/st inkl frakt. Det gröna är 22 cm, ca 5 cm brett och det marinblå är ca 27 cm, 5 cm brett. Båda är nya och aldrig använda! Maila mig om du har frågor eller är intresserad av något av halsbanden! [email protected]

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, jag skulle så gärna vilja ha det blå - det är ett av mina absoluta favoriter! Sååå vackert! Men Vintra gillar ju som sagt inte breda halsband så mycket, hon kliar och har sig... Och mig passar det nog inte.. ler KRAM! (nu är det snart söndag och dags att hämta Isis: här hemma råder det spänd förväntan..!!!)

2009-07-21 @ 19:28:31
Postat av: Olga da Polga

Åh snygga halsband :-)) !!! Riktigt riktigt fina ... hm...undra hur breda mina är runt halsen nu tro ...? ;-)

Jatack, jag är så glad att det löste sig med skjutsen till LÖvudden ... Skall bli så kul att spana på vackra söta snälla vilda Vinthundar !

KRAM !

2009-07-22 @ 15:07:24
URL: http://www.olgadapolga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0