ett rum med utsikt

eller rättare sagt en lägenhet med utsikt över hela stan! Det låter inte dumt - vi har med mkt stor sannolikhet fått en lägenhet nu - jag och Andreas! Och det är helt underbart! Vi har letat ett tag och efter 6 år i kö tycker man att man borde kunna få precis vad man vill. Vi kollade först på en 3a som vi både blev kära i... men tji fick vi och var bara par 3 och par 1 tackade såklart ja - lägenheten var ju underbar! Vi var nedslagna ett tag men letade vidare... is i magen måste man ha sa Andreas och jag har tagit det till mig. Och så dyker det upp två lägenheter med drömläge och till mkt bra hyra! Och nu har vi fått den jag kände mest för - eftersom Andreas är i Lund så tittade jag på dessa två själv tillsammans med mina föräldrar - man måste ju ha någon att diskutera med. Så nu blir det flytt från innestan och ut så vi nästan bor på landet. Men hästhagar och naturreservat åt ett håll och panorama utsikt åt andra hållet över stan. Vi får två balkonger och 3 rum med riktigt kök och stor badrum med tvättpelare och en hyra på 4600.... jo det är sant!! Beckan kan springa lös varje dag och det är ett jättestort plus såklart! Bilden är från balkongen på baksidan - från den andra ser man bättre!


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Grattis!!! Du får tipsa mig och sambon sen när vi flyttar till växjö ^^

2007-09-14 @ 12:04:07
URL: http://annaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0