Februari

Februari gick fort tycker jag - det var kallt och det var snö - och jag nöjt av det. Jag bestämde mig för att beställa en ny tröja till Beckham och den blev jättefin. Jag har även tagit in lite vårlökar inomhus, och det är ju härligt. Först hade jag pärlhyacinter i en stor burk som jag fått av en kompis - den är så otroligt fin. Och nu nyligen har jag gjort om i vardagsrummet till lite gult på soffbordet - och bytt till gult i köket. Det piggar upp med gult. Innan dess hade vi grönt och jag passade på att köpa lite tulpaner, jag fick tag i en för mig udda färg - de var korallrosa - jättefint!



   
       


Kommentarer
Postat av: Jeanna

Jag verkligen ÄLSAKAR burken med pärlhyasinterna! Så fin!!!

2012-03-16 @ 05:59:04
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/
Postat av: Linnea

Vad roligt, visst är den fin. Det är ett loppisfynd från en kompis!

2012-03-16 @ 17:42:03
Postat av: Jeanna

Ett väldigt bra loppisfynd måste jag säga! =o)

2012-03-20 @ 16:25:53
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0