Konjak och koppar

Nu har jag sytt klart halsbanden som ska vara priser vid utställningen i Ronneby senare i sommar! Jag hoppas att de som vinner blir nöjda med sina halsband! Det tog ett tag att välja hur de skulle se ut - men till sist valde jag kombinationer som jag aldrig gjort förut och som jag tror kan passa de flesta hundar.

  
Konjaksbrunt skinn med kopparfärgat band och små marinblå detaljer. Detta band har jag gjort i marinblått tidigare! Sen ett sandbeige halsband med band i guld, grönt och mörkbrunt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så snygga!

Jag har lovat mig själv att inte börja handla på mig inför vintern riktigt ännu, så täckesbeställning får vänta någon månad (så hinner jag bestämma mig vad jag vill ha ;) Vi hade gärna testat halsband, men vi är inte i Växjö förrän om ca 3-4 veckor. Och ärligt talat behöver vi nog inga fler hundgrejer, även om det är kul att köpa :D



Ska ni ner och kolla i Ronneby också? I så fall ses vi kanske!

2011-07-31 @ 20:18:05
URL: http://sota-nosar.blogspot.com
Postat av: Linnea med hundarna

Aha, jag fick för mig att ni var här nu! Men men! Vi kommer inte komma ner till Ronneby tyvärr, det är precis när vi kommit hem från vår semester och sen börjar jag jobba! Bara säg till när det är aktuellt, jag har ändå så mkt att göra just nu! =) HOppas vi ses efter sommaren!

2011-07-31 @ 20:24:45
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0