Halsband till salu

Jag har idag gjort en liten rensning i vår halsbandslåda och bestämt mig för att sälja nedan halsband! De små har Sigge vuxit ur, så de är för små. Jag är inte den som slänger saker som fortfarande är fina och går att använda så jag hoppas de kan komma till glädje för någon annan liten hund. Maila mig om du är intresserad av något av halsbanden!

1. Beige med brunt band, stl 21-22 cm
2. Brunt med multifärgat band, stl 21-22 cm
3. Grått med multifärgat band, stl 25 cm
4. Svart med turkos band, stl 25 cm
5. Dubbelt svart med rött band, stl 26 cm

Halsbanden kostar 120 kr styck, inkl frakt. Ord.pris är 230 kr. Frakten är på 20 kr, om du vill köpa två halsband så kostar det 220 kr totalt. Maila mig på [email protected]  

Uppdaterat 110730 - nr 2 och 3 är sålda!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint bandet var på det indianinspirerade näst längst till vänster! Tyvärr för stort för Elton än så länge... Du har inte mer sånt band kvar? ;)

2011-07-29 @ 18:46:03
URL: http://sota-nosar.blogspot.com
Postat av: Linnea med hundarna

Ja, jag gillar också det! Jag har två småbitar kvar, och ska göra ett nytt till Sigge tänkte jag. 21-22 cm är verkligen litet, nästan så litet som det går att göra! =)

2011-07-29 @ 18:47:56
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad synd! Hoppas verkligen att Elton växer till sig lite. Köpte ju ett halsband i läder för ett tag sedan, i minsta strl 21 cm - Fick göra ett extra hål i det för att han skulle kunna ha det... Men han är ju inte så gammal än, så det kanske kommer :)



Vilka fina nya tyger du köpt! Vi kommer beställa två vintertäcken lite längre fram - men jag håller mig nog till svart bäver och någon grå teddyfodring(?). Feg som man är ;)



2011-07-30 @ 16:42:45
URL: http://sota-nosar.blogspot.com
Postat av: Linnea med hundarna

Vad har han för halsmått? Jag kan ju sy ett med halvstryp som inte är fast, kom jag på!



Vi var på zoomaster förra veckan, ute vid Norremark - där hade de skinnhalsband som var små till bra pris om du behöver något snabbt. Det fanns i rött och svart. Jag var nära att köpa själv! =)



Fördelen med färg är ju att de syns tycker jag - samt att det piggar upp med färg! ;-) Jag ska sy i petrol/svart och rött/svart till mina.

2011-07-30 @ 16:46:00
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Anna

Han ligger väl på en 19-20 runt halsen nu. Det är inget akut, han har ju så han klarar sig - men alltid kul med nytt. Men det får bli när ekonomin tillåter ;)



Kul, vi får se hur dina blir då :) Men tror nästan vi ska ha något klassiskt som jag inte tröttnar på så snabbt :P

2011-07-31 @ 10:56:20
URL: http://sota-nosar.blogspot.com
Postat av: Linnea med hundarna

Ja du får som vanligt säga till! Nu är det bara ett litet kvar här hemma och det är det beige med drakar. Vill du så kan du komma förbi och prova! =)



Det är fint med svart/grått också tycker jag. Eller varför inte svart/vinrött. Det beigegrå är väldigt fint också, Gaby har det till sina, stilfullt och klassiskt. Det gäller att hitta något man trivs med själv!

2011-07-31 @ 15:52:01
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0