Svart, guld och konjak

I söndagskväll var jag i farten vid maskinen igen, jag hade velat sy hela dagen egentligen men det är inte alltid det blir som man tänkt eller vill. Iallafall blev det två små halsband och jag är nöjd med resultatet.


Ett i guld och konjak till italienaren Stella - som ska skickat nästan så långt söderut man kan komma. Och ett litet svart halsband till en chihuahua - som ska skickat åt rakt motsatt håll - nästan upp mot Kiruna.  Jag hoppas att de båda ska bli nöjda med sina nya halsband!

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Tack för lyckönskningarna =) Gillar -verkligen- öland så det är skönt att vara här en längre period =)

Jadå, godingen är med. Hon är inte riktigt lika förtjust i blåsiga öar som jag är med hon vänjer sig nog ;)

2011-09-05 @ 14:26:18
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Linnea

Jag tror att jag också hade kunnat trivas på en sån ö faktiskt. Jag gillar ju inte storstäder alls, hellre landsbygd - men gärna storstad på semestern. =) Hon vänjer sig snart och det är ju ändå dags för täck-säsongen snart! Härligt att hon får vara med dig där iallafall!

2011-09-05 @ 15:21:50
Postat av: Jeanna

Vad stilfulla dom är, Linnea.

Jag undrar du du hinner med allt? Förutom jobbet så hinner du med detta, hundarna och ridning och en massa annat... =o) Du måste ha en massa energi? =o)

2011-09-06 @ 12:53:33
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/
Postat av: Linnea

Tack Jeanna! Nja jag hinner inte sy så mkt som jag vill utan det tar ju lite tid. Vardagen går ju i första hand med jobb, mat, hundar osv. Jag önskar att jag kunde sy oftare och mer - men tyvärr så hinner jag inte det. Samtidigt känner jag att jag mår bra att skapa och göra saker med händerna - så har det alltid varit. Men det har funnits perioder så jag inte tagit emot beställningar, t ex när jag var sjukskriven - då man kan tycka att man ju har tid, men det är ju inte så det funkar när man är sjukskriven. Jag har fått lära mig att inte göra allt, jag får ju inte stressa. Utan sänka ambitionerna lite, och speciellt när det är mkt annat. Och då säger jag till beställarena att det kommer ta ett tag innan jag hinner sy. =)

2011-09-06 @ 16:07:46
Postat av: Jeanna

Jag tycker att det var sunt av dig att inte ta emot beställningar när du var sjukskriven och att du nu inte stressar utan kan säga ifrån om det är för mycket.

Jag förstår dig till fullo ang att du mår bra av att skapa med dina händer! Tycker att det är bra och skönt att du har detta skapande i ditt liv! =o)

2011-09-18 @ 02:14:00
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0