Höstkrukor

Nu har jag rensat på våra balkonger... lite kryddor finns kvar på baksidan, tomatplantan står kvar men tomaterna vägrar bli röda så snart får de mogna inomhus istället. Denna veckan har en del fått en litan nyans av orange bara... men nu är jag rädd att de kommer frysa. Vi får väl se. Persiljan är jättefin så den får stå så länge den står ut med kylan!

    
   

I år kände jag för lite färg i krukorna! Så det fick bli mest lilarosa med ljung, prydnadskål och fuchsior i olika färger. Jag chansade och satte dit en plättar i luften också, de är så fina! Violen får står kvar lite till också! Sen har jag tagit  in lite ringblommor som jag sådde - tyvärr blev det inte så mkt - men de som blev - de blev otroligt fina! Jag har passat på att försöka fånga en soluppgång också, vilket inte är så lätt. Det har varit så vackra morgnar nu och egentligen går det inte att fånga på bild tycker jag. Ändå slutar jag inte att försöka. =)

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Åh, jättefint och härlig färg! =o)

2010-09-27 @ 17:36:58
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0