Mer inspiration

Här kommer ännu ett inlägg med lite inspiration! Häromdagen råkade jag på lite nya färger på konstläder och jag kunde givetvis inte låta bli. Så nu har jag hela 10 färger på fuskskinn! Det som saknas är någon typ av grön, ex mörkgrön. Men till mina gröna band kan man välja fleece eller bävernylon i samma färg eller varför inte svart eller beige skinn! Se bilder nedan! 

 
Färger från vänster: mörkgrått, svart, mörkbrunt, konjaksbrunt, beige/sand, vinrött, rött.


Färger från vänster: marin, klarblått, ljust turkos


Och så lite matchningsbilder såklart!! 

    
Färger på konstläder från vänster: vinröd, konjak, röd och ljusturkos med matchande band!

Fler bilder kommer....

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Åter igen, vilka härliga färger och vad snyggt det var med banden till! =o)

2010-10-28 @ 21:07:04
Postat av: Linnea

Jeanna: Tack! Ja jag blev själv väldigt inspirerad och vill sätta mig och sy på direkten! =)

2010-10-28 @ 21:43:16
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Det förstår jag! Jag älskar den turkosa kominationen! =o) Den röda är också jättefin!

2010-10-29 @ 01:45:58
Postat av: Susanne

Jag vill gärna beställa täcken och halsband av dig vid något tillfälle, men just nu sparar jag alla pengar till New York! Men håller med Jeanna om att färgerna är vackra! :-)

2010-10-29 @ 03:34:02
Postat av: Olga da Polga

Underbart fint!

2010-10-29 @ 06:13:23
URL: http://www.olgadapolgahundar.blogspot.com
Postat av: Linnea

Tack Anna och Susanne!

Susanne - jag förstår dig så väl! ;-) När man åker till New York ska man inte behöva snåla! tihi...

2010-10-29 @ 14:14:03
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0