Pimp'n da bathroom

Ja vi har väl alla sett åtminstone glimtar av the cribs, och då är det alltid så pimpat överallt. Det ser inte ut som någon egentligen bor där och i ärlighetens namn är jag inte säker på att det gör det. Det är iallafall vad jag har hört, det mesta på tv är arrangerat idag, tyvärr - hur lite vi än vill tro det. Jag blir iallafall aldrig avundsjuk, jag har aldrig drömt om att bo så stort så man kan gå bort sig i sitt eget hem.

Häromdagen fick jag ett ryck och bestämda mig för att vi borde byta lite i kök och bndrum. Vi har längre haft rött, svart och vitt i badrummet - och jag kände för lite lätt och somrigt - så nu är det turkos, lime och blått. Härligt! I köket byter jag lite oftare... och nu är det cerise och gult. Jag köpte en ljusrosa pion också som står på köksbordet - det är så härligt med en fin solitär ibland. Just nu blommar inte mer än en orchidé och kallan är inte heller på g just nu, så jag kände att vi behöver lite blommor. När jag bodde i stan köpte jag gansk ofta solitärer om man köper från ett bra ställe kan man få en hållbar blomma att stå i flera veckor. Tulpaner i all ära, jag älskar dem - men de är dyra och står bara några dagar. Lite trist.

Hundarna har passat på att sola sig.

   
  
Jag brukar flytta runt korgen så de kan ligga skönt när de solar, bortskämda? Inte det minsta ;-)

   

Sigge har så sött ansikte när han inte gör sina konstiga miner, eller hur!?

Sen sov de lite bland kuddarna i sängen. Ja, det kommer förmodligen bilder på köket sen... ! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0