Nya tyger

Nu har mina nya tyger kommit! Mycket bra service tycker jag att få tygerna så snabbt! Jag kommer absolut handla av dem igen!

 Bävernylon - buteljgrönt/mörkgrönt, petrolturkos, svart
 Fleece - prickigt i svart/rött - fint till svart eller rött täcke!! =)
 Muddväv - gråmelerat, koboltblåt (ser ut som petrol på bilden men är blått), mörkgrönt
 Matchat grönt - ärtgrön fleece, mörkgrön bävernylon och mudd - fint ihop. Finns även fleece i mörkgrönt såklart om man vill ha det färgstämt!

Petrol är en av mina favoritfärger - så det måste blir ett eget täcke av det. Ska försöka hitta fleece och mudd till också - annars får det bli svart till! Nu hoppas jag bara att mudden lever upp till mina kräsna förväntningar! Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0