Nya halsband och nya färger

Jag har sytt några halsband den senaste tiden, både till mina egna hundar och till andras. Jag har hittat ett supermjukt fuskskinn också och det finns nu i svart och mörkbrunt. Det känns som riktigt skinn faktiskt och resultatet har blivit jättebra! Nu under kvällen har jag beställt hem lite nya tyger också, alltid lika kul. Så nu väntas bävernylon i grönt och turkos, samt lite muddar (hoppas det är rätt sort nu) och fleece i grönt och svart/röda prickar. Hoppas det blir fint. Jag har också hittat vinröd bävernylon som jag funderar på och massa annat - men det är svårt att välja. De flesta vill ju ha svarta täcken trots allt. Här är iallafall lite bilder på de nya halsbanden! Jag har en ny halsbandsmodell också, min trevliga granne har gett mig inspiration till detta då hon beställde halsband till Ramses. Jag är jättenöjd, alltid kul att testa något nytt.

 Rött till Sigge såklart! 
 Svart och silver till Beckham, i det nya mjuka skinnet.
 Litet halsband till Zizou, chihuahuan som nyligen fick nytt täcke också.
 
 Pyttelitet halsband till italienska valpen Sulan!
 Svart och turkos till en av grannens italienare Ramses.

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Hon är min fruga. Vi bor ihop, sover i samma säng, turas om att städa, hon lagar mat till mig och jag diskar. Sådär som frugor gör ;)

2010-05-13 @ 18:23:47
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Helena

Hej skulle jättegärna vilja köpa ett halsband av dig. Skulle bli glad om du hörde av dig.

MVH

2010-05-29 @ 07:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0