Blommor

Blommor kan jag inte få för många av. Det är härligt att säsongen är igång nu och jag längtar efter att kunna inreda våra balkonger igen. Våra penséer har inte riktigt kommit igång än... men jag vet att det snart kommer att säga poff och så är de jättestora!

  
Penséerna iår fick bli gammelrosa/plommon/vinrött och blåvitt - väldigt otypiskt mig att välja blått men de var så söta så det fick bli det. Sen har vi en gul och en lilavit sen innan. En vacker solitär i köket från Söders blommor. Och en rosa himmel. Underbart. Speciellt en kväll som denna med tunga orosmoln och bäckmörkt ute.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har längtat så efter våren. Och nu när alla björkar börjat slå ut sina blad är det sagolikt vackert. Känns som att våren var värd att vänta på trots allt!

2010-05-05 @ 11:00:17
Postat av: alaa,

Säljer nu kläder på bloggen, kolla om du vill ha nåt av de! :)

2010-05-05 @ 12:19:26
URL: http://aliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0