En liten uppdatering

Ja här är lite trist just nu, inga uppdateringar men ändå har jag flera besökare varje dag - tack! Jag hoppas kunna börja om inom kort, men det kommer att ta tid. Jag har inte orkat ta tag i min dator, skicka iväg den för att få ny hårddisk och därmed radera alla bildminnen sen 1 ½ år tillbaka. Ångest. Mitt i allt det försöker jag tänka att jag har allt det viktiga kvar. Vad vore alla bilder utan min kära sambo, mina underbara hundar, resten av min älskade familj, vår fina lägenhet, mitt otroliga jobb... osv osv.

Det här klippet fick jag av min älskling idag, jag tyckte det verkade långt, men jag tänkte - visst har jag tid. Och därför lägger jag ut det här - för att dela det med er.

http://www.youtube.com/watch?v=AIyKfiLH-HM


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hade det funnits en "gilla" knapp här hade jag tryckt på den hundra gånger! Underbart, jag skulle verkligen vilja se dem på riktigt.

2010-03-25 @ 09:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0