Sängvärmare och annat gott

Efter lite bus ute och lite mat i magen sover man som en prins.

   

Här har de bakat ur korgen och ligger på fällen och filten på alla kuddarna. Prinsarna på ärten?

   

Föresten, på nyår hade vi besök av en jättestor Jack Russel, han heter Åke och är väldigt på - men killarna höll honom på plats hela kvällen. Åka är en snäll hund, som tur är. Vid tolvslaget såg det ut så här i vårt kök, jag satt i köket med hundarna och Åke undrare om vi inte skulle hitta på något kul. Resten var ute och tittade på utsikten över hela stan.

   

Sigges nya häng, som tidigare nämnts, är under bordet i sin lilla bur. OM någon läst Tori Haydens bok Burpojken - så finns det en tydlig koppling och igenkänning. Bra bok, mycket läsvärd om man är intresserad av psykologi. När man är för angelägen om att ha med Sigge att göra tar han sin tillflykt till bordet. Oftast kommer han ut direkt... denna dagen var han egentligen för trött... så han la sig...och vek in sina rådjursben så han ser helt stympad ut och var bara sååå söt. Han ligger alltid så där, som en katt viker in sina tassar.




Innan jul hittade jag en ny sida där man kan hitta fina smycken helt i min stil. Sidan heter Got to have it.. och jag beställde lite julklappar och smycken till mig själv. Bland annat de här fina örhängena. Jag är så nöjd och det var bra priser, framför allt bra frakt och bra service. Egentligen letade jag efter pilgrim, som vanligt, men jag upptäckte då ett nytt märke som jag måste kolla upp mer... Bohm. Jag har inte hittat märket på svenska sidor så det känns jättekul att ha hittat något nytt från England! Sidan hittar du här: http://www.gottohaveit.co.uk

Kommentarer
Postat av: Olga da Polga

Linnea, hej! Jag kom på en idè idag. Jag har tre par halsband (hund ;-), som jag inte kan använda men jag tycker de har så vackert tyg så det känns synd att kasta dem eller bara ha dem liggandes (de är lite trasiga också)... Kan man (du) inte göra något av dem till mig - använda tyget till nya halsband eller sy om dem så de passar bättre?

Det var bara det. Sigge är supersöt under bordet!

Kram Anna med flera

2010-01-15 @ 19:27:49
URL: http://www.olgadapolgahundar.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej Linnea!

Tack snälla du :) Allt är bara fint, hoppas ni också mår bra! Skönt att den värsta kylan är över. Jag kan meddela att Fabian kommer bli min sambo, så ni lär träffas framöver :)kramar

2010-01-16 @ 23:03:22
URL: http://annaswhippets.blogg.se/
Postat av: Zandrah

Burpojken är en otroligt bra bok! Har läst ett gäng av Haydens böcker, men det är flera år sen nu.

Fina örhängen du har köpt också. Påminner om Pilgrim tycker jag, särskilt blommorna. :-)

Tråkigt att höra om din mage och att du har ont i nacken nu också. Det låter som att du och jag är ungefär lika skruttiga nuförtiden, hihi! ;-)

Hoppas i alla fall att du mår bättre snart!

Stor kram

2010-01-16 @ 23:14:57
URL: http://zazzansosorterade.blogspot.com
Postat av: catja

Kul med blogg med mkt vinthundsbilder! Känner igen bloggsidans namn så du har nog besökt mig vid tillfälle. ;) Får bokmärka dig.

Antar att de inte hittat Emily än...hemskt. Man kan nästan hoppas på att någon tagit hend om henne trots allt med tanke på hur kallt det varit. Men lider med ägaren...



/catja

2010-01-27 @ 11:03:56
URL: http://bjermo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0