Träna trix

Det har varit några trista dagar för hundarna, dels har vi varit sjuka, dels har det varit så kallt för hundarna så de knappt velat gå ut över huvudtaget. Det längsta vi kunnat vara ute har varit en kvart. Så de har varit lite rastlösa och vi ganska hängiga. Men idag på em kunde vi gå en lite längre runda iallafall, ingen långpromenad - men så de kunde springa av sig lite iallafall. Jag har försökt träna lite trix med hundarn inomhus istället och jag filmade lite men tyvärr lyckas jag inte lägge ut det här... (i vanlig ordning).

  
Inte förstå. På kommando: stäng dörren. Jag fick med Sigges öga på ett hörn med. =D

    
Lite bus har det också blivit. Kycklingen är kul även utan pip.

  

Kommentarer
Postat av: Maja och Anja

Hej Linnea!



Hoppas det går att lösa så att du lyckas lägga upp filmen. Vi skulle så gärna vilja se den.

Även jag har haft problem med att lägga upp filmsnuttar på bloggen men löste det genom att jag fick konvertera de från MOV till MPEG. Det kanske är samma problem hos dig? =)

Kram Anja, pojkarna och Maja

2010-02-07 @ 22:40:28
URL: http://anja-vanja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0