Paprika och koksmelerat

Nu har jag äntligen kunnat sy mina nya fleecetäcken till hundarna och även ett nytt halsband till Sigge med fleece. Jag vet inte hur länge jag planerat detta, men nu är allt klart iallafall - och det blev jättebra.

   

Ljusgråmelerat och mörkgråmelerat respektive paprika/bränd orange och organge. Sigge ska ha det orange och Beckan det grå.

  
Sigge i sitt nya täcke. Och hans nya halsband i paprika med det fina bandet i samma färg.


  
Sigge tycker inte om att stå modell, vilket syns tydligt. =)

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Vad tjusig Sigge blev. Klär jättefint i dom färgerna! :-)

2010-02-01 @ 22:49:10
URL: http://zazzansosorterade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0