Ligga sked - nu med bildbevis

Som jag tidigare nämt har jag kommit på hundarna vid ett flertal tillfällen att ligga sked med varandra. Här kommer nu bildbevis från helgen...

  
Beckan gör en förvånad min när jag kommer på dem... siggan viskar något i örat. Kort därpå var det magiska ögonblicket förbi...


Den senaste tiden har ju varit ganska trist för oss alla, först så kallt så hundarna inte ville vara ute... sen var vi sjuka och kunde inte vara ute. Därefter har Beckan kastrerats och får inte mer än rastas. Men snart kan vi plocka dän stygnen och idag gick vi en lite längre runda än i kvarteret, skönt. OCH, det börjar bli ljusare. =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha ha ha! Påkomna mitt i myset. De som bara ville vara för sig själva en stund :)

2010-02-12 @ 08:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0