Härliga ting

När jag fyllde år fick jag fina tulpaner, papgegoj tror jag att de heter. Tyvärr blev det inte av att jag fotade dem... dock fotade jag de andra fina tulpanerna som jag fick av mamma o pappa. Jag älskar tulpaner och nu behöver man lite fina blommor som piggar upp.

   

Sen har jag ju mina alltid lika mysiga hundar... =)

   
Siggan finns där jag är... han följer mig som en liten svans. Han trivs utmärkt i hundkorgarna. Beckan vill helst ligga under täcket i sängen. Siggan visar upp sin vanliga look, han har en rätt rolig uppsyn.

    
    Sigges andra tand har trillat ur... inga fynd ännu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan de svälja tänderna så att de kommer ut bakvägen?

2010-02-12 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0