Jetlaggad

Vi är fortfarande jetlaggade... Andreas håller på att bli sjuk. Första natten hemma sov jag underbart gott, igår kunde jag inte somna...

Idag var vi tio ekipage som var med på Evedal och visade agility. Det var roligt att träffa alla och det var kul att vara med. Sigge fick hänga med och träna på sociala sammanhang. Beckham skötte sig och jag kände att vi var i rätt kass form. Så nu ser jag fram emot vinterträningen!! Ska bli kul!

Igår skördade jag en portion vaxbönor - sagolikt gott. Pappa hade plockat svamp igår, han kunde inte hålla sig - så denna gången var jag inte med. Men jag rensade lite och tog med mig hem. Gott! Men igår åt vi pasta och trattkantarellsås - en favoriträtt. Jag älskar trattkantareller - klart underskattad.

 

Sen testade jag kamerans olika funktioner, det gjorde jag på flyget också. Se här hur olika det kan bli:
 Ingen inställning, blixten rakt på. Bra skärpa men nja jag gillar inte blixten rakt på..
 Inställning firework, varmt ljus men lite sämre skärpa..
 Inställning candlelight. Se ovan. Jag gillar ändå när det är lite varmare ljus, det blir mysigare.

Kommentarer
Postat av: Jeanna

Välkommen hem igen! Jag hoppas er resa ha varit toppen!



Visst r det roligt att leka med cameran och få fram olika saker! =o)

2010-08-30 @ 10:07:28
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Jag gillar också det varmare ljuset! Blixt rakt på är bra ibland men oftast inte tycker jag.



Ska bli SÅ spännande att se NY-bilder och lite reserep. ;-)

2010-08-31 @ 01:30:34
URL: http://susalull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0