Vårshopping

Tidigare i våras hittade jag äntligen en enkel och snygg regnjacka. Och så var jag faktiskt tvungen att köpa en nya väska. Den andra hade gått sönder, trots att jag bara haft den ett halvår. Men jag hittade en jättesnygg ersättare. Sen är man ju vara tvungen att njuta av lite tulpaner då och då. Sen har jag bakat frallor också, det var länge sedan sist, jag har ju mest bakat muffins annars.

 

Svart jacka från HM och väska från Hugo Mur.

  
Goda frallor med mycket solrosfrön. Skön tvål från Nea of Sweden med oliv.

   
Nyfikna hundar! Sigge kan bli väldigt lång!! Sista bilden är ett bra exempel på en misslyckad bild som jag tidigare diskuterat. Han ser helt benlös ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0