Matblogga?

Nu är jag lite trött på det här faktiskt, att inte kunna lägga ut bilder och uppdatera med roliga grejer.  Men men.. iallafall, idag har jag funderat på att börja matblogga lite mer! Vi får väl se.. jag måste bara komma ihåg att fota maten också... =)

Idag har jag varit på klubben och tränat lite. Det var extra kul för Malin kom med båda hundarna och fick lite egen tid med oss. Vi gick en sväng i bokhultet i det soliga vädret och sen körde vi lite agility. Jag satte upp en enkel liten bana med däck, lång tunnel i böj och fyra hinder - det fanns många möjligheter så det blev riktig bra.
Sen har jag sytt lite i kväll och under eftermiddagen. Ett litet halsband till en liten IG och sen tre nya kuddar till soffan i vinrött och svart/guld. Jag får väl lägga ut bilderna sen.. =)

Nu blir det en sista runda med hundarna och sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad duktig du är! Ser fram emot att se dina nya kuddfodral :)

2010-04-12 @ 08:35:45
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0