Härliga promenader i snön

Även om vintern känns långt borta nu och nästan alla snöhögar är borta så lägger jag ut lite härliga snöbilder nu. Det gick ju inte tidigare! Det var en underbar vinter på många sätt, mycket snö, kallt och ljust. Jag hoppas på likadana vintrar framöver, gärna med början i november.

   
   
En av mina favoritvyer är den första bilden, den har jag fotat i alla årstider nu. Det var en underbar dag i februari det här. Med frost i träden och sol på himlen.

   
Jag önskar jag hade tagit mer bilder på hur mycket snö det var under vintern, det var ju så häftigt med all snö.

 
Vi har haft några vackra mornar också...

Kommentarer
Postat av: Olga da Polga

Glad Valborg!!

2010-04-30 @ 15:37:56
URL: http://www.olgadapolgahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0