Nu har jag varit i farten igen...

Denna helgen har syhörnan varit i full gång! =) Hemsidan är uppdaterad med lite nya halsband och ett nytt täcke. Mer är på väg. Det märks att det har blivit kallt och folk vill ha täcken!

 
Och snart, jag lovar - kommer det lite mer färgglada täcken. Faktum är att det vanligaste täcket är det svarta - svart bävernylon och grå fleece på insidan. Jag hade med tänkt att ha det till mina hundar - fast i grå teddy.. men just nu känner jag att jag behöver sy lite i färg. Så snart kommer det lite lime, orange, rött och lila. 
  

Det vanligaste halsbandet, som jag gjort flest av - är med guldbandet - och det är väldigt fint. Och snart är det slut! Guldband med svart eller brunt fuskskinn väljer de flesta, eller svart fleece. Jag har inte räknat efter hur många jag har gjort, men det är några stycken. En whippet ska ha det stora guldhalsbandet och Sigge ska ha det andra. Sen är det en liten IG valp som ska ha täcket och de två andra halsbanden!

Kommentarer
Postat av: veronika

Hej!!

Du gör såå fina saker Linnea, du är verkligen grymt duktig på att sy... vi ska fixa ny sängplats till småkillarna tänkte ge mig på och sy ngn mysig filt.. sen tänkte jag sy ett halsband till dem med, har lärt mig hur man gör nu, men är fortfarande nybörjare så jag är inte lika grym som du.



Hur har ni det annars? Hoppas allt är bra.

Idag börjar mitt tentapluggande, har tenta om en vecka, den sista tentan inom lärarprogrammet så jag ska inte klaga.. :)



Ha det fint, kram Veronika

2009-10-21 @ 13:40:46
URL: http://stefanitalienskvinthund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0