Nya tyger

Nu har jag beställt nya tyger. Det tog lite tid, det finns ju så mkt fint och så hittar jag massa annat på vägen. Det blev iallafall Koboltblått regntyg och fleece, rött regntyg och fleece i orange och petrol. Sen beställde jag även två tyger med vackert mönster som jag har tänkt mig som kuddar. Det är så kul att handla tyger! Kanske att mosaiktygerna blir hundhalsband också... vem vet?

  Kobolt
  Aqua, mosaikmönster
 Rött mosaikmönster

Sen hittade jag lite annat fint, hade jag haft en tik hade det kanske blivit ett prickigt regntäcke med rosa insida... tänk vad fint! =) Eller kanske ett lila bävernylontäcke med mörklila insida!! Eller - ett lila kinahalsband...
Sen gillade jag verkligen det här prickiga fleecetyger, jättesött!

   
 Sen tänkte jag bara tala om att jag har lite lila fleece hemma just nu, ungefär som denna lila, men utan prick. Det räcker till ett fleecetäcke om någon skulle vara intresserad! =)

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Jag tror lila kinahalsband hade vart ursnyggt på dina gossar, så det så! :-)

Kram från mig och Elvis

2009-11-04 @ 23:02:05
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Lisa, Arthur & Richard

Hej på dig (er).

Åh vilka fina tyger. Dock är jag ju lite stel i min smak, så jag kommer att skicka dig en liten beställning på samma täcken som Arthur fick sist, men lite större till Richard. Arthur verkligen älskar sina täcken som du gjort!

Kram från Lisa och kungarna.

2009-11-05 @ 10:02:54
Postat av: Olga da Polga

Hejsan! Tack för din hälsning i min blogg! Jag hoppas jag är på benen nu en lång tid framöver!

Underbara tyger precis som alltid, som kommer bli hur snyggt till vad ( och på vem ;-)! ) som helst ...

Kramar önskar Anna med hundarna

2009-11-05 @ 19:08:18
URL: http://www.olgadapolgahundar.blogspot.com
Postat av: Alva

Tack för kommentaren på min blogg.

Alla kan få snygga bilder på sina hundar, bara att hitta någon som har kompetensen att fota ;) Min sambo har ju fotat våra hundar, och mycket annat med. kika in på hans hemsida (där ligger dock inte gårdagns bilder än..) http://vikbofoto.se/



//Alva

2009-11-13 @ 11:34:50
URL: http://dannythewhippet.blogg.se/
Postat av: Linnea

Igår hämtade jag ut tygerna, de mönstrade var så himla fina!!! Regntyget var inte som förväntat men det kanske blir bra ändå!! Det var mer som galon faktiskt, inte som det andra regntyget som jag har haft!

2009-11-13 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0