Jag förstår...

Jag förstår varför "indianerna" dog i Amerika när europeerna kom dit med sjukdomen som vi alla haft - förkylning. Vilken pest det är alltså.... Jag måste bara få klaga lite. Det är inte kul att snyta sig en gång var 5 min, för att sen inte kunna andas på ett par timmar, hosta så man nästan kräks och tårarna sprutar, bultande huvudvärk, svidande hals.... (Nej jag är inte man egentligen, om det var någon som undrade). Jag har aldrig varit så dålig vid en "vanlig" förkylning... Så där nu har jag klagat lite också. Måtte detta vara över snart... tills dess så härdar jag... suck...

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Usch.. stackars dig! Du har all rätt att klaga.

Krya på dig!

Kram från mig och Elvis

2009-03-08 @ 23:00:44
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: veronika

skickar ett litet mail till dig via vinthund...

2009-03-09 @ 08:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0