Midsommar

Igår var det midsommar, tyvärr blev det ingen picknick i sedvanlig ordning pga regn.. men vi fick en trevlig eftermiddag och kväll ändå. Det blev till och med lite kubb på kvällen, men vi höll på att bli uppätna av knott. Hundarna lekte i trädgården och jag nöjd av mina föräldrars underbara trädgård.

Eftersom jag är vegetarian blev det ingen sill osv för mig, utan jag åt halloumi, bönsallad, potatis och soygurtsås med färska kryddor! Sen blev det såklart jordgubbstårta också! Men ingen nubbe för mig iår, jag körde.

  

  
Underbara vallmor som har slagit ut.... de har tre sorters.. Den rosa är min favorit..
   Underbara trädgård
  Lila och lime är så fint! Backtimjan till vänster och daggkåpa till höger, två favoritblommor!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mycket vacker och mysig trädgård!

2009-07-13 @ 19:56:39
URL: http://pontiacdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0