Agility och sponsring

Imorgon på nationaldagen så är det en nationell agiltiytävling här i stan, ute på Brukshundsklubben. Jag tror det är hela 100 ekipage anmälda. Jättekul! Min väninna Catja är med och organiserar allt runt i kring. Och min vän Malin är med som funktionär och tävlar så klart på em med lilla Zombie! Lycka till!

Jag fick frågan sen ett par månader om jag ville sponsra tävlingen med priser och jag sa ja! Det är fler som sponsrar, ex Tex and terry i stan så det blir blandade priser. Men mina bidrag ser ut så här:
 
Det känns kul att göra det här och jag hoppas att de som vinner mina halsband blir nöjda! Jag tänkte åka dit och kolla och kanske ta med kameran. Vi får se hur det blir med vädret... Sen blir det inflyttningsfest med grillning på em/kvällen med mina vänner! Ska bli jättetrevligt! Hundarna ska vara hos mina föräldrar, det blir lugnast för dom eftersom det säkert blir en den folk och det räcker med två staffar på festen! =)

Kommentarer
Postat av: Olga da Polga

Hej ! Hoppas att allt är bra ? Åh att få dina halsband i pris borde väl göra alla lyckliga och nöjda ! Jättesnygga ! KRAM från några av dina halsbandfans :-))

2009-06-07 @ 17:19:55
URL: http://www.olgadapolga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0