Swedish grace

Nu har semesterna börjat på riktigt och det är jätteskönt. Vi tar dagarna med ro men donar ändå och fixar här hemma. Det är skönt att kunna göra lite i sänder och ta tag i saker som behöver göras. Idag har vi bokat vår resa till London. Det ska bli trevligt att åka dit, jag har inte varit där på 15 år. Vi ska bo centralt vid British museum ungefär. Sen har vi varit vid strömbergshyttan och köpt en fin kaffeservice... resten ska vi önska oss... men vi har så vi kan bjuda några på kaffe iallafall! =) 
 Väldigt fin tyckte vi! I färgen ice.

Sen var tanken att vi skulle träffa Malin o Zombie på klubben, men givetvis övergick den vackra sköna sommardagen i ännu mera regn och åska. Igen. Så jag sydde klart Sigges nya täcke istället som sedan invigdes på promenad när det slutat regna. Men för att gardera mig idag så blev det regnkläder på. Igår blev vi översköljda av regnet och vi fick springa hem... det var hemskt. Jag såg ingenting för regnet forsade längs ansiktet och det gjorde så ont med vatten i ögonen. Tur att hundarna hittar hem.  Sen blev det iallafall sol och Beckan kunde sola i lilla rummet. Härligt! Och ikväll är det en underbar klar kväll med en fantastisk solnedgång!
 Sigge ville inte stå modell och Beckan var rädd för åskan, därav blicken.. =(
 Beckan gillar verkligen in åskan, stackare...
 Sigge tar det med ro.. skönt.
  Beckan sover i solen...
  och Sigge sover i kojen i sovrummet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0