In a few days...

Om några dagar åker vi till London. Det mesta är klart - det enda vi saknar just nu är handsprit. Jag har lite packproblem - som vanligt. Det är svårt att packa, och ännu svårare att bestämma sig. Jag räknar med regnskurar och ca 20 grader. Jag mailade hotellet igår och frågade om frukosten och fick ett otroligt trevlig svar idag - ja de har flera vegetariska alternativ och sojamjölk! =D Jag är så nöjd. Igår letade jag vegetariska och veganska restauranger i London, det finns gott om det. I Soho som ligger nära där vi ska bo finns en hel del. Så jag har redan hittat bra middags och lunchställen. Detta lärde jag mig av förra årets resa - mat är viktigt, och mat ska vara god. Så denna resa ska planeras bättre. En bra matupplevelse kan man minnas länge och leva länge på. Det ska bli jättekul att komma till London. Som den storstad det är finns det massor och jag har hittat en hel del adresser som jag vill besöka; Ribbon and trimings shop, Little shoe shop, Asia House och givetvis ska jag se om i.d och dermalogica är billigare i England än i Sverige. Vi får väl se vad vi hinner med! Det är ca 15 år sedan jag var i London, så det är inte mkt som jag kommer ihåg. När man tittat på kartan blir man alldeles snurrig  - hur ska man hitta??? I New York var det ju så lätt, precis som hemma fast större - raka gator - rutnät - sen är det ju samma man som ritat båda städerna. London är en gammal stad och det ska bli fint att bara insupa atmosfären, titta på gamla hus och annat fint.
  
Bilder lånade av anyway.blogg.se och wmin.ac.uk


Kommentarer
Postat av: Sally och kajsa

Ja du har rätt!Kajsa har nog blivit ljusare! Vi har inte tänkt på det! Matte har börjat jobba så hon är intresserad av att köpa halsband. Hur mäter hon? Har du förslag på färger???

2009-07-28 @ 21:13:00
URL: http://rally-sally.blogspot.com
Postat av: Sally och kajsa

Ja du har rätt!Kajsa har nog blivit ljusare! Vi har inte tänkt på det! Matte har börjat jobba så hon är intresserad av att köpa halsband. Hur mäter hon? Har du förslag på färger???

2009-07-28 @ 21:13:15
URL: http://rally-sally.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0