Shopping

Efter önskemål från cel'dara (en av mina favoritbloggare) http://celdara.blogspot.com/ kommer nu en bild på mina prickiga koftor som jag har köpt hos Gudrun Sjöden. Det är egentligen lite dyrt att handla där, men jag passar på när det är rea! =) Jag gillar inte att reashoppa i butiker utan fördrar virituellreashopping - det är så himla bra att kunna göra det!

 Prickar från Gudrun.

Sen - har jag äntligen hittat ett par stövlar som passar, inköpta "live" hos Senada i Alvesta av alla ställen. De är mkt bra och man får jättebra service. De här är specielbeställda skinnstövlar från Portugal i stl 32. Ja det är sant - jag har bäbisfötter! Och smala vader bör tilläggas så det var inte de första stövlarna jag provade hos Senada. Har man små fötter har man inte så många alternativ kan jag berätta - antingen får man gå runt i bara sneakers som inte heller är lätt att hitta om man vill ha några snygga och så är det ju barnskor vilket är ok när det är sneakers (oftast) annars blir det vanliga barnskor - och det är ingen höjdare. Dels är det dålig kvarlitet och dels är de platta och breda - inte gjorde för vuxenfötter alls. Men visst det är billigt. ANdra alternativet är att köpa specielskor och då kostar det. Det finns som jag vet om två ställen - Senada och Kingsize (sthlm och Arlöv samt nätbutik). Men jag kan säga att jag nu har 6 par vuxenskor i olika modeller -det är helt otroligt och jag kan nästan säga att det är en dröm som blivit sann! =)
 Beckan kom med på ett hörn, inte helt otippat...


Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Tsss... nu smickrar du mig allt! ;-)

Koftorna var jättefina, och precis som jag trodde så gillade jag den gröna bäst. :-)

Vad kul att du hittade vuxenstövlar i din storlek. Dom va också himla snygga. Det där med att hitta stövlar är minsann inte alls lätt. Jag har ju stora fötter (40-41) men smala ben. Så dom flesta brukar se ut som gummistävlar på mig med andra ord. Inget vidare! :-(

Tack för tipset om prickrean på Stoff och Stil förresten. Jag var inne på sidan häromdan, men detta missade jag!

2009-01-22 @ 22:24:48
URL: http://celdara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0