Nytt täcke

Italienskan Vintra ska få ett nytt täcke - det är ett dubbelfleecetäcke i mörkgrönt och orange med grådetaljer och runda reflexbollar bak och fram.



Sen har jag fått låna två bilder på Miki av Sara - tack så mycket! Miki är en whippet och mer om henne finn här: http://lekenstund.blogspot.com
 

Jag har massor av syprojekt just nu till mina egna hundar.. men jag verkar aldrig hinna sy dem.. =/ helgerna går så fort.. Men idag så har jag påbörjat ett nytt reflextäcke iallafall.. och det är inte så mkt kvar. VI är nyss hemkomna från söndagens agilityträning och det var en bra kväll. Jag är nöjd och Beckan är trött. Sigge fick stanna hemma idag och ha lite egen tid med husse. Men även Sigge fick en prinskorv! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0