Kinesiskt siden

Jag har äntligen kommit igång och sytt i mitt kinesiska siden som jag köpte i New York i somras. Det har blivit kuddar och ska bli halsband också. Jag älskar de här tygerna!

 

Sen blev det ett nytt halsband till Beckan med:
  Jag är jättenöjd!
Sigge skulle få ett liknande men tråden tog slut så det är inte klart än! Är du intresserad av ett liknande halsband till din hund så hör av dig! Eller besök min hemsida för att kolla på mer halsband: http://www.freewebs.com/thewhitecarnation

Kommentarer
Postat av: Lina och Vintra

Oj vad du är flitig - både med syende och bloggande! Vilket underbart halsband - jättehärlig färg!



Har ju glömt att höra hur det gick med vovvarna i nyår...? Hoppas allt gick bra och att de itne blev för stressade..! Vintra gillade såklart varken ljud eller ljus. HOn låg inne i soffan och skällde lite då och då.. Vi har hittills kört taktiken att spela oberörda och inte låtsas som något särskilt är på gång, nästa år är det nog dags att byta taktik till distraherande med gott - kanske köttbullar.. Vintra som är så matfixerad skulle nog helt glömma bort ljudet då... ;) Ja, vi får se helt enkelt.



Ta hand om er så hörs vi!



Kram från oss i Skåne!

2009-01-04 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0