Vintermörkret...

...smyger sig på från alla håll och kanter. November har inte gett oss mycket ljus och jag har längtat efter december, efter jul, efter lugn. Förra torsdagen vaknade jag upp efter en intressant men hektiskt dag och var totalt utmattad. Igår blev jag sjukskriven en vecka till. Novembermörkret ger sig till känna. Jag är på rätt väg, men det är fortfarande en bit att vandra.

För tillfället tar jag inte emot några beställningar. Jag ska sy några täcken till italienare och sen till mina egna dyrbara juveler. Om någon ändå är väldigt angelägen om att just jag syr till din hund, hör av dig per mail men räkna med att det kan ta lite tid innan du får något sytt. Om jag känner annorlunda, kommer jag att ta bort mitt meddelande från hemsidan. http://www.freewebs.com/thewhitecarnation min mail linneasandstest (snabela) hotmail.com.

Här är ett litet italienare täcke till Possi! Härligt med färg tycker jag! Idag har mina sprungit ute på ängarna i rött och turkos. Vi har haft en fin dag idag, med kallt och torrt väder. Sol. Jag älskar frosten!


 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej vännen.

Skickar massa styrka och värme till dig!

Krya på dig i själen.

KRAM

2009-12-02 @ 18:52:07
URL: http://havetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0