Oktoberljus

Oktober är en fin månad tycker jag. Hösten är riktigt igång med alla vackra färger, har man tur får man lite sköna ljumma höstdagar med sol och blå himmel. För mig är det svampletning som gäller och att njuta av naturens alla färger.

  
Vackra björkar i gult med kritvit stam. Och en väg som leder som en härlig svampskog och en vacker sjö.

   
En av de sista kvällsrundorna efter jobbet på kvällen. Nu är det för mörkt att gå de rundorna efter jobbet. Trist, jag saknar det. Det är så skönt att gå över ängarna och bara ha naturen inpå.

  
Killar i grönt. Och visst är reflexer bra. =)
På vårt vinthundsforum har vi diskuterat och framför allt visat misslyckade bilder, som faktiskt kan bli rätt så kul. Jag har utlovat bilder här på min blogg, så de kommer nu.
  
Blixten rätt på och för nära. En hund springar rätt in i kameran och ibland även matte. Och var är hunden? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0