Motljus och frost

Jag älskar frost. Det är så vackert. Detta var den första morgonen med frost. Det var blå himmel och solen tittade fram. Åh vad jag njuter av dessa mornar. Jag låter bilderna tala för sig själv.

    

Det är så vackert där vi bor. Och det är härligt att stiga upp på morgonen och äta frukost och blicka ut över hästflocken som betar och leker. Sigge tycker att hästarna är spännande.

    
Hundarna fick ta på sig sina fleecetäcken denna morgon. Gullris i frostklädnad och vackert gräs mot lila himmel. Kan man få en bättre start på dagen?

    
Bild 10 och 15 är mina favoriter här. Det blev så himla fint ljus. 


Kommentarer
Postat av: Zandrah

Vilka mysiga bilder. Den sista är min favorit. :-)

Själv har jag inte hunnit dokumentera frosten här ännu. Ikväll har jag haft fullt sjå med att ta bild på mig och Elvis till årets julkort.

Rigga stativ, ställa in kameran, testa fjärrkontrollen, ta provbilder på sig själv, ta bilder med Elvis, ställa om kameran, testa igen på mig själv, nya bilder på mig och Elvis.. osv osv

Ja jisses vilken cirkus alltså, haha!

2009-12-03 @ 23:26:47
URL: http://zazzansosorterade.blogspot.com
Postat av: Olga da Polga

åh jag har också fotograferat frosten! Den kan se ut på så många olika sätt - igår låg den som luciaglitter över grenarna, men nu idag har allt regnat bort ...

2009-12-04 @ 06:29:43
URL: http://www.olgadapolgahundar.blogspot.com
Postat av: Karin

jättemysiga bilder :) Du är duktig med kameran du. Jag måste börja fota Naiha mer också tror jag :P

2009-12-13 @ 16:58:13
URL: http://karinostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0