The white carnation - hemsidan

Jag har funderat på vad jag skulle kunna förändra, göra bättre osv med min hemsida - eller egentligen inte den som sådan utan det andra. Jag skulle gärna vilja ha feedback på mina grejer, saknas något? Material, färger, andra mönster, osv. Nu har jag hittat två sidor där jag kan beställa fina band i olika bredder, färger och stilar. Men eftersom jag bara har mig själv att fråga är det svårt att välja. Jag skulle vilja veta vad andra skulle vilja hitta på min sida. Vad skulle få dig att köpa ett hundhalsband av just mig?

Jag tar tacksamt emot alla idéer, tips och önskemål!

Jag har många idéer om hemsidan som sådan, men eftersom jag arbetar heltid och inte ägnar mig åt detta mer än på hobbynivår blir det så här. Nu är jag ändå nöjd med hemsidan, men det hade varit roligt att kunna bygga upp hela hemsidan själv och göra reklam för sådant jag väljer själv - ex företagen jag köper material av.

   
Några av banden jag har hemma! Smala, breda, mellan - röda, grå, multi, rosa....... osv.
Hemsidan finns här: http://www.freewebs.com/thewhitecarnation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0