Hemma igen...

Jaha nu är jag hemma igen, det gick fort... vi hade tre hektiska och trevliga dagar i London. Jag är glad att vi åkte, det är kul att göra sådana här saker tillsammans - man kan minnas tillsammans, prata om det länge efter att det har hänt. Vi är båda nöjda med resan. Vi hade lätt kunnat vara kvar ett par dagar till. Hundarna har haft det bra, iallafall Sigge - Beckham har deppat hela tiden men varit lydig. Sigge har varit vid gott humör och busat lite. Beckan har demonstrativt inte velat ligga i sängen hos mina föräldrar utan sovit där han brukar när vi är där över natten. Stackars liten, trodde att jag lämnat honom för gott, igen. Men han blev helt galen när vi kom hem...

Jag lägger upp en ny kategori med bilder etc från vår resa till London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0