Ett kort inlägg

Ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. När jag gick och la mig i onsdags kväll sen mådde jag inte riktigt bra. Kl 02 fick jag rusa upp och kräkas... tyvärr hann jag inte bort till toan... efter en timma var det dags igen. Torsdagen sov jag bort och fick knappt i mig något. Igår sov jag med en del,  men fick i mig lite mer och var uppe hela em och kvällen och kollade på film. Australien, en riktig storfilm som var härlig att se. Idag mår jag lite bättre men är inte återställd helt. Men jag är upp iallafall. Andreas är inte sjuk så jag måste blivit matförgiftad. usch.. fy f*n säger jag bara. Detta är ju verkligen min mardröm.. men jag är på väg uppåt igen. Men det blir inget syande för min del denna helg känns det som. Vädret har varit underbart... jag som hade sett fram emot denna helg så himla mkt...

Kommentarer
Postat av: veronika

hej.. tråkigt att höra att du inte mår bra, aldrig kul att kräkas.. hoppas du kryar på dig!! Klänningen finns att köpa på www.nelly.se en klänning från VILA kostar 399kr, finns i svart med. Hoppas du blir frisk snart så du kan njuta av det fina vädret.. Vattnet i vår stuga sattes på i torsdag så nu är det säsong igen :) vi ska ut dit på måndag, jobbar imon. Ha det fint.. hälsa pojkarna från oss. kram

2009-04-11 @ 20:30:17
URL: http://veda.webblogg.se/
Postat av: The one and only Fanny

krya på dig, inte kul och va sjuk när det är så fint ute..

2009-04-12 @ 21:31:51
URL: http://devetu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0