The yellow cab

Nu har jag äntligen förminskat de flesta bilderna från New York och kan börja ta tag i min lilla reseskildring igen. Jag har även skapat en ny kategori så man kan välja att bara se bilderna från New York om man vill. För nu kommer inläggen vara långt ifrån varandra. Men här kommer iallafall två häftiga bilder från New York med de klassiska gula taxibilarna. Jag kan inte fatta att jag varit där och jag kan inte sluta tänka på det, på staden. Hur många gånger har jag inte gått och sjungit på Frank Sinatras "new york new york".... vi talar ofta om resan och det är härligt att minnas tillsammans, och komma ihåg saker. Det är lätt att falla för New York och det är lätt att tänka tanken - när åker vi tillbaka?

   

Kommentarer
Postat av: Susanne

Precis så är det! Så väl beskrivet av dig!



Man faller handlöst för new york och vill bara tillbaka...igen..och igen...och igen... ;)



Sedan jag var där första gången 2007 har jag burit på en ständig längtan i mitt bröst efter staden som aldrig sover! :)

2010-08-12 @ 00:55:59
URL: http://susalull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0