Helgen som var

Det är en rätt så trist tid nu känner jag, iallafall när det gäller vädret - inte annars. Inget drömväder för en italienare och det är skönt att komma in efter en långpromenad med hårda vindar och piskande regn. Jag har sytt lite idag och igår körde jag lite shopping - jag har påbörjat julklappsletandet!

Beckan har denna helgen tuggat ben, busat i korgen och invigt sin nya filt i sängen bland alla sidenkuddar... en kung ska ligga bekvämt... eller hur var det.... ;-)

 Det går bra att leka i korgen.... med sig själv...

 Eller ligga i den andra korgen och bita på ben....

 Eller varför inte inviga sin nya filt bland sidenkuddarna i dubbelsängen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh jisses så söt Beckan är på bilderna! Alldeles för längesedan jag såg honom "live" - alltså sen vi träffades... Håller med om att vädret är trist, har blåst som tusan härnere de senaste dagarna, men annars har ju hösten varit kanon tycker jag!



Vintra har löpt för andra ggn, så nu blir hon nog ännu lite lugnare. Kanske att Beckan skulle stå ut med henne nu. ; )



Ta hand om er så hörs vi!



Kramar från oss i Matteröd - Lina, Jon och Vintra

2008-11-16 @ 21:32:35
Postat av: Cilla, Essi o Yoyo

Vilka underbara bilder! Han e så söööt! :)

2008-12-08 @ 13:26:45
URL: http://cillasdingos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0