fuskskinn och guld

Jag har testat det nya materialet - fuskskinn på sista tiden och sytt två halsband. Det var lättare att sy i än jag hade tänkt mig - kul! Och resultatet blev bra!  Nu hade jag gärna velat ha fuskskinnet i flera färger eftersom det finns... men jag måste sansa mig... och se om fler gillar det. Annars kan jag snart öppna butik och det hade jag inte tänkt mig - inte min nya arbetsgivare heller. 

Här är lite bilder på det nya - jag kommer förhoppningsvis kunna sy mer denna veckan - jag ser fram emot det - vem vet när jag får tid till det nästan gång!?

 Zantos i sitt nya halsband i svart och guld! Visst är han tjusig - härlig blandning av schäfer och sibirian husky!

 Beckan i sitt nya vändsydda halsband i svart och guld. Fler bilder finns på hemsidan http://www.freewebs.com/thewhitecarnation/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0